Det närmar sig slutet











8A&B - WE ARE FAMILY ♥

Kommentarer
Postat av: Christine Johnsson

Idag var riktigt bra! Först fick ni en light start och då märkte jag att ni var väldigt tydliga med replikerna och tydligare i ert tal... tänka sig. Nästa föreställning var dramatisk när en viss invandrarpappa sprang ivägen för en dansande käpp! Stackarn! I slutet av föreställningen så bestämde sig två herrar i logen för att tävla om vilka som kunde hålla munnen stängd längst, med brustabletter (gud vet hur många...) och vatten i munnen. Det gick bra tills jag kom in i rummet! Till dessa herrar vill jag härmed säga; -Gör aldrig om det om ni inte gör det i ert eget hem, där ni har egna städsaker, som ni såklart städar upp med helt själv! Jag kommer dock aldrig att glömma bort hur ni såg ut där ni stod med uppspärrade ögon och röda ansikten, paniken lyste i blicken... Och ikväll så skrattar jag åt er! Med glimten i ögat och en stoooor önskan om att imorgon blir en riktigt bra sista dag på malmö opera! KRAM på er! Christine

2010-05-06 @ 21:08:07
Postat av: Anonym

<3

2010-05-06 @ 21:21:10
Postat av: stephanie!

asså idag var det riktigt bra jobbat! det kändes riktigt bra med de två föreställningarna! :D som sagt,stackars flyktingpappa :D hahaha alla fick panik när vi var tvungna att avbryta föreställningen men det gick till slut! jag har bara tänkt på er alla 8:or hela dagen och jag har tänkt på hur mycket jag kommer sakna stunden på operan! jag hoppas verkligen,innerligen att vi kommer göra om detta! vi alla e som skapade för teater! imorgon kör vi så det rycker! sista dagen allisammans och nu banne meij ska det bli bäst <3

ses imorron allisammans <3<3 krraaaaam!

P.s ; i vilken tidning var vi med i? hittar inte artiklen! :(,...

2010-05-06 @ 22:28:45
Postat av: Aldina

Finns inga ord, vi har blivit som en stor familj och i morgon är det sista dagen och vi ska verkligen ge allt. Vi har kämpat tillsammans i alla väder (som luffarna säger) och resultatet är underbart. Många fina minnen som alltid kommer finnas kvar!

Aldina

2010-05-06 @ 22:30:48
Postat av: Amis

Herregud säger jag bara..

Tårana bara rinner när jag kollar tillbaka i arkivet och läser era kommetarer..

Vi är en familj och Verkstan har blivit vårt hem som vi tyvär är tvungna att lämna imorgon.. :( <3

2010-05-06 @ 22:45:19
Postat av: maja

gudd, vi alla kommer sakna detta och så många minnen vi har skapat tillsammans , glädje,tårat ,skrik allt möjligt har vi gått igenom men i slutändan är vi en familiaa :D , big love to you all <3<3<3

2010-05-07 @ 19:45:04
Postat av: stephanie!

NEEEEEEJ! nu e det över! nu e allt över! vi har lämnat Malmö Operan och verkstan för gått! det känns så tråkigt och tungt att behöva göra det! vi alla 8:or har lärt oss så mycket och vi har som sagt blivit en enda stor familj! som amis säger när man tittar tillbak i bloggen så vill man nästan bara bryta ihop och börja gråta! vi har haft det så fint tillsammans och jag vill,och jag vet att ni andra också vill! vi ska benne meij göra detta EN GÅNG TILL innan vi lämnar Nya stnkulaskolan! för att vi har visat ett STORT intresse inom teater och inom Malmö Opera att vi har talangen att göra detta igen! vi ska prata med ledningen för att 8A&B ska bygga upp fler minnen tillsammans <3

kraaaam poooh er alla <3/ steffi

2010-05-08 @ 11:02:26
Postat av: bzbzb

Bassam din bög

2012-03-31 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0