Torsdagen den åttonde april

Idag intervjuade mediagruppen elever i olika grupper en från skådespelagruppen en från rekvisitagruppen och en från musikgruppen. Efter lunchen ska mediagruppen till Malmö opera och där ska vi träffa Fredrik Hammar och där ska vi göra klart affischen.

Här får ni veta vad de sa;

Så här sa Mamour (AL)

-Vad gör ni i skådespelargruppen?
-Just nu svarar vi på frågor som Malmö opera har gett oss.
-Men jag såg att ni inte tog det på allvar det finns en kille som svarar "vet inte" på alla frågor.
-Ja men det var bara en person.
-Vad har du för roll i projektet?
-Jag ska spela barnet till det lesbiska paret.

Så här sa Joulak (Adam)

-Vad gör du i rekvisitagruppen?
-Jag ska göra papiljotter till den svenska mamman.
-Hur trivs du med arbetet?
-Jag trivs med mina medarbetare och det fungera bra och vi hinner med väldigt mycket.

Så här sa Aslani (Arijan)

-Vad gör du i musikgruppen?
-Vi ska lära oss 10 låtar men än så länge har vi lärt oss en.
-Varför har ni bara lärt er en låt?
-För att vi inte kämpat tillräckligt hårt.
-Får ni mycket hjälp av Cesar?
-Vi får sådär med hjälp men bara vi sköter oss kommer allt gå bra.

/Media-gruppen Tom,Anton,Admir och Jehad


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lägg in bilder från dagen :S

2010-04-10 @ 11:41:36
Postat av: Anonym

vem fan e du?

2010-04-12 @ 09:31:50
Postat av: Anonym

AHAHA

2010-04-15 @ 21:17:47
Postat av: Amerisa 8a

Vi alla hade varit väldigt tacksamma ifall ni ville dela med er av era namn också.

Tack !

2010-04-16 @ 21:22:47
URL: http://amerisasaranovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0