Onsdag 28/4

Idag har Musikgruppen och dansgruppen varit på Malmö opera. Dans gruppen fick öva på danserna i musiksalen, vi lärde oss danserna, vi behöver bara fin-slipa dom och öva så att vi dansar som en grupp, men det ska vi klara!

Musikgruppen har övat på låtarna som vi ska dansa och sjunga till, och de kan nästan alla låtarna (tror jag) och vad vi fick höra idag så låter det mycket bra. Efter lunch kom resten av våra vänner, dvs skådespelarna, rekvisita gruppen & ljud och ljus. Vi pratade lite om regler och sedan fick vi gå runt och se vad som fanns bakom scenen osv. Det var jättestort.

Nu känns det verkligen nära, och det är en känsla som säger att detta kommer bli riktigt kul, det hoppas vi också. Tillsammans ska vi göra detta till ett oförglömligt minne som vi alltid kommer bära med oss.  /Aldina


Dansgruppen under en paus


Mobilbild, det är därför den är så liten hehe - Musik gruppen spelar och "artisterna" sjunger





Kommentarer
Postat av: Christine Johnsson

Kul med flygeln! Jag menar att den klarade sig! Skämt åsido, Så snyggt det såg ut med dansen. Jag kunde se det framför mig med kostymer och allt. Ser fram emot imorgon! KRAM

2010-04-28 @ 18:27:05
Postat av: steffi

jaha! nu får man hoppas på att lilla stephanie kommer lära sig danserna tills föreställningen och att vi sätter det ordentligt! men det kommer vi göra utav tvekan juhu :D ne christine du e inte den ända som kan se det framför sig! det kommer bli så cooolt! imrgon ska man vara luffare! kommer bli så kuuul!

BRA JOBBAT ALLIHOPA! KRAAAAAM <3

2010-04-28 @ 22:41:10
Postat av: Monika

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk.......att jag inte har sett något ännu, men imorgon kommer jag att vara på plats, med nål o tråd i högsta hugg = )

Ser fram emot roliga dagar.

ses snart!

KRAM

2010-04-28 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0